Mam pytanie odnośnie zbiorczego zestawienia danych o odpadach.W przyszłym roku juz bedzie obowiazywał nowy formularz wg którego firma swiadczaca usługi bedzie mogła zbiorczo wpisac ile wytworzyła odpadów w wyniku świadczenia usług bez podawania miejsca wytworzenia (tylko wpisze siedzibę). Rozumien ze bede mogł wpisac wtedy wszytskie gminy z całej Polski na terenie ktorych wytworzylem odpady (bo tak obowiązuje moja decyzja zatwierzajace PGO) i sumę odpadów? natomiast za 2010 rok,mimo iz PGO mam od kwietnia trzeba było złozyć nadal z podziałem na gminy, chociaz nie prowadzilem jedną ewidencje bo odpady i tak zjezdżały do bazy i były razem przekazywane na jednej KPO? czeka mnie teraz korekta zbiorczych zestawień...
Jak wy ewidencjonujecie takie odpady, dajmy na to zaolejone szmatki, które powstają w kazdym miejscu świadczenia usługi, w każdej gminie karta ewidencji?