Informacja to podstawa sukcesu?

Według nas AKTUALNA informacja to podstawa sukcesu.

Nasz serwis daje możliwość prezentacji aktualnych informacji o firmie bez dodatkowych opłat.

Bezpłatna prezentacja firmy w serwisie Gartija.pl obejmuje:

Dzięki tym narzędziom każda firma może prezentować i aktualizować informacje na swój temat.

Pamiętaj!

Wprowadzając większą ilość informacji zwiększasz szansę na to, iż użytkownicy trafią do Twojej firmy. Pamiętaj, że każda z wprowadzonych informacji indeksowana jest przez wyszukiwarki (zewnętrzne typu Google, Onet.pl i wiele innych, wkrótce również przez naszą wewnętrzną wyszukiwarkę).

Kto może skorzystać z naszej oferty?

Oferta skierowana jest do firm prowadzących działania związane z branżą Inżynierii Środowiska. Wystarczy zarejestrować się w naszym serwisie (bezpłatnie!) i ... to wszystko.

Zatem do dzieła!

Nie stój sam z boku, nie czekaj.

Już dziś skorzystaj z możliwości bezpłatnej prezentacji Twojej firmy w naszym serwisie

Katalog firm - jak to działa

W "katalogu firm" serwisu Gartija.pl zamieszczane są dane dotyczące firm, których działalność związana jest z szeroko pojęta Inżynierią Środowiska.

Każda z zainteresowanych firm ma możliwość bezpłatnej rejestracji w serwisie i w ramach konta użytkownika może wprowadzać i edytować (tzw "wizytówka firmy"):

Dane firm wprowadzonych przez użytkowników prezentowane są w katalogu i stanowią link do wizytówki danej firmy.

W zależności od profilu działalności danej firmy, link do wizytówki firmy może również pojawiać się w działach tematycznych (np. odpady )

W wynikach wyszukiwania dane firm są pozycjonowane w zależności od abonamentu"

Wizytówka firmy stanowi jeden z mechanizmów służących prezentacji i promocji firm w naszym serwisie.

Informacje prezentowane na wizytówce firmy obejmują:

Dodatkowo prezentowany może być formularz zapytań ofertowych (opcja którą użytkownik może sam włączyć)

Forma i zakres informacji jakie mogą byc prezentowane w ramach wizytówki zależny jest od abonamentu użytkownika.

Aktywna wizytówka firmy - wizytówka, której treść zaakceptował administrator serwisu. Jedynie aktywne wizytówki prezentowane są w katalogu firm naszego serwisu. Firma może posiadać nie więcej niż jedną aktywną wizytówkę.

Jest to formularz służący do wysyłania informacji z naszego serwisu bezpośrednio do danej firmy. Formularz prezentowany jest w ramach wizytówki firmy

Istnieje miesięczny limit ilości zapytań jake firma może otrzymać. Limit uzależniony jest od abonamentu użytkownika.

Zbiorcze zapytanie ofertowe

Zapytanie takie może być wysłane przez internaute z katalogu do wybranych firm.

Zbiorcze zapytanie - zasady/ograniczenia

Długość od 5 do 20 znaków (25 dla loginu), wpisując: litery A-Z bądź małe a-z (bez polskich znaków) (system rozróżnia wielkość liter), cyfry 0-9. Możesz wykorzystać znak podkrślenia "_" i minus "-". Hasło oraz nazwa konta muszą zaczynać się od litery, a kończyć wyłącznie cyfrą lub literą.

"Twój artykuł" to jedna z możliwych form reklamy i promocji Twojej firmy na łamach naszego serwisu

Artykuł zostanie bezpłatnie opublikowany w naszym serwisie.

Artykułu może zawierać link do wizytówki firmy w naszym katalogu.

Specyfikacja

Usługa publikacji artykułu obejmuje

Każdy artykuł przed publikacją musi uzyskać akceptację administratora serwisu (zarówno pod względem technicznym jak i merytorycznym).

Już dziś skorzystaj z możliwośc reklamy swojej firmy

W celu publikacji Twojego artykułu prosimy o maila na adres

serwis(małpeczka)gartija(kropeczka)pl

Chcesz opublikować większy artykuł?
Chcesz by artykuł zawierał zdjecia i link do Twojej storny www?
Zajrzyj tutaj!!

Aby skutecznie korzystać z giełdy B2B lub giełdy pracy trzeba posiadać konto poczty email.

Bezpłatne konto można założyć np. tutaj:

Wymagana jest również rejestracja w naszym serwisie.

Rejestracja jest bezpłatna i można jej dokonać korzystając z jednego z formularzy:

Każdy zarejestrowany użytkownik może dodawać oferty do giełd. Dodając ofertę wpisuje się jej temat, treść,datę od kiedy oferta będzie aktywna oraz okres w jakim oferta pozostanie aktywna od podanej daty.

Treść oraz tytuł oferty nie może zawierać danych kontaktowych. Wyjątek stanowi nr telefonu, który jednak musi być jednakowy z numerem podanym w trakcie rejestracji (dane adresowe użytkownika - można modyfikować z poziomu konta użytkownika))

Po zaakceptowaniu przez administratora serwisu oferta prezentowana jest na naszej giełdzie w okresie ograniczonych datami ważności oferty.

W przypadku gdy oferta stanie się nieaktualna, niezależnie od dat granicznych obowiązywania oferty, można zmienić status oferty. W tym celu należy zalogować się do konta użytkownika serwisu i z poziomu widoku "Twoje oferty" odznaczyć pole statusu oferty.

Każdy zarejestrowany użytkownik może odpowiedzieć na ofertę.

Pełne dane adresowe kontrahenta odpowiadajacego na ofertę dostępne są jedynie dla autora oferty po uprzednim zalogowaniu.

W celu ułatwienia kontaktu z autorem oferty pod treścią oferty prezentowany jest nr telefonu autora oferty lub link do wizytówki firmy w naszym kataogu firm.

Zdjęcia (dotyczy jedynie giełda B2B)

Do każdej oferty mogą być załączone dwa zdjęcia (jpg) :

Giełda ofert B2B

Oferta odnawialna

Mechanizm ten ma na celu ułatwienie ponownego wprowadzenia danej oferty na giełdę.

W takiej sytuacji autor oferty otrzyma wiadomość mailową, która zawierać będzie link re-aktywujacy ofertę. Kliknięcie na wspomniany link spowoduje reaktywacje oferty (nr. oferty pozostaje bez zmian), zaś jej okres ważności ustawiony zostanie automatycznie na 45 dni "do przodu".

"Oferta odnawialna" stanowi ustawienie opcjonalne danej oferty

W przypadku ofert już wprowadzonych do systemu, w widoku "Twoje oferty" - do jakiego użytkownicy mają dostęp po zalogowaniu - można dla każdej z ofert określić, czy ma być odnawiana czy też nie.

W przypadku nowej oferty odpowiednią opcje należy odznaczyć w momencie wprowadzania treści oferty.

Domyślnie wszystkie oferty są NIE-odnawialne

Forum w naszym serwisie ma na celu wspomagać wymianę opinii, doświadczeń i wiedzy w zakresie Inżynierii Środowiska.

Korzystanie z forum w naszym serwisie jest bezpłatne i dostępne dla każdego.

Forum jest moderowane

Regulamin forum

Poinformuj innych o tym co dzieje się w Twojej firmie.

Może to być informacja o nowym produkcie, usłudze lub technologii, wiadomość o ważnym kontrakcie lub niecodziennym wydarzeniu.

Prosimy o usunięcie tekstów marketingowych i podawanie faktów. Zastrzegamy sobie prawo do korekty tekstu bądź do odrzucenia Twojej propozycji.

Notatka zostanie zaprezentowana na stronie głównej serwisu.

Wiadomość prasową można wysłać bezpośrednio pod adres: serwis(małpeczka)gartija(kropeczka)pl

Zobacz też: artykuł promocyjny

"Odpady poszukiwane" to mechanizm dzięki któremu firmy zajmujące się gospodarką odpadami mogą prezentować kody odpadów jakich poszukują.

Z drugiej zaś strony osoby odwiedzające nasz serwis i przeglądające katalog odpadów w prosty sposób mogą znaleźć ofertę firmy odbierającej dany odpad.

Edycja kodów odpadów dla firm odbierających dostępna jest po zalogowaniu na konto użytkownika.

Dzięki specjalnemu formularzowi każda z firm może wpisać do 50 kodów odpadów.

Jeśli firma odbiera dużą ilość odpadów wówczas kody odpadów zostaną wprowadzone do systemu przez naszych pracowników w oparciu o kopie decyzji, która zawiera wszystkie kody odpadów, na które odbiór jest wydana zgoda.

Kopię dokumentu (lub sam wykaz kodów odpadów) można wysłać

Po przesłaniu dokumentu stosowna informacja dotycząca posiadanej decyzji będzie prezentowana w systemie wraz z listą odbieranych odpadów co znacznie podniesie wiarygodność Państwa oferty.

Kody odpadów odbieranych przez firmę będę prezentowane w serwisie o ile dana firma posiada aktywną wizytówkę w naszym katalogu firm. Właśnie na wizytówce prezentowany będzie link do zestawienia odbieranyc odpadów.

Dodatkowo w katalogu odpadów dostępne będą linki do zestawień firm odbierających dany odpad.

Serdecznie zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zajmujące się gospodarką odpadami.

UWAGA

Od dnia 2006-12-01 wprowadzanie/modyfikacja zestawienia kodów odpadów przez naszych pracowników w oparciu o otrzymane zestawienie będzie usługą płatną. Bezpłatna pozostanie możliwośc edycji zestawienia kodów z wykorzystaniem poniższego formularza (do 50 kodów)

Patronujemy

Aktualności

Od lipca nowe zasady segregacji odpadów

Od 1 lipca 2017 r. na terenie całego kraju będzie obowiązywał Wspólny System Segregacji Odpadów (WSSO).

...

POL-ECO-SYSTEM 2016 za nami

W Poznaniu zakończyły się targi POL-ECO-SYSTEM. Była to dla branży ochrony środowiska możliwość przeglądu ofert kilkuset firm, w tym zapoznanie się z ciekawymi eko-rozwiązaniami.  

...

Przemysł, eksperci branżowi i decydenci rynku ochrony środowiska wybierają się na POL-ECO-SYSTEM

Kontakty biznesowe, nowe umowy, wymiana doświadczeń – to tylko niektóre z powodów, dla których wielu profesjonalistów jest obecnych na targach POL-ECO-SYSTEM (11-14.10.2016) w Poznaniu.

...

Już w przyszłym tygodniu ruszają targi POL-ECO-SYSTEM

Rozpoczęło się odliczanie do targów POL-ECO-SYSTEM, które rozpoczną się 11 października w Poznaniu. To dla branży ochrony środowiska globalny przegląd ofert i promocja ciekawych eko-rozwiązań. Na zwiedzających czeka nie tylko zróżnicowana branżowo ekspozycja, ale pokaźny program wydarzeń. W tym roku udział w targach dla profesjonalistów jest bezpłatny!

...

Targi POL-ECO-SYSTEM: zobacz nowości, poznaj program wydarzeń

Tegoroczną ekspozycję targów POL-ECO-SYSTEM w Poznaniu (11-14.10.2016) tworzy 7 salonów tematycznych. Już w październiku kilkaset firm zaprezentuje rozwiązania optymalizujące procesy a jednocześnie przyjazne dla środowiska. Na targi warto też zajrzeć z powodu konferencji poruszających najistotniejsze tematy branży. Udział w targach jest bezpłatny.

...
ODPADY, RECYKLING - Wszelkie prawa zastrze�one
 
 
 
 
 
 
 
EKO Partnerzy