Witam wszystkich,
mam takie pytanie: chciałabym zmienić decyzję na zbieranie odpadów poprzez dodanie do niej kilkunastu kodów. Decyzja, którą posiadam teraz została wydana na podstawie nowej ustawy. W starostwie powiedziano mi, ze muszę wystosować wniosek (wow!). Czy ktoś z Was moi drodzy forumowicze dokonywał już takiej zmiany po wejściu w zycie nowej ustawy?? chodzi mi o jedną rzecz...czy wystarczy, że we wniosku wyszczególnię te "nowe" kody, (oczywiście opiszę jak będą magazynowane, komu oddawane itd) czy muszę ponownie załączyć wszystkie dokumenty jak przy wniosku pierwotnym?? Wiecie może jaki to jest koszt? Przyznam szczerze, że zapomniałam spytać:( generalnie wydaje Wam się, że taki wniosek to formalność i odpowiedź ze strony urzędników może być tylko jedna czy może być ciężko??
Z góry bardzo dziękuję za pomoc:)
Pozdrowionka