Witam wszystkich,
sporządzam właśnie wniosek o zbieranie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne i siedzę, siedzę, siedzę i myślę o dwóch nowych wymaganych punktach:) a mianowicie:
8) opis czynności podejmowanych w ramach monitorowania i kontroli działalności
objętej zezwoleniem;
9) opis czynności, które zostaną podjęte w przypadku zakończenia działalności
objętej zezwoleniem i związanej z tym ochrony terenu, na którym działalność
ta była prowadzona;
Domyślam się, że w pkt. 8 głównie chodzi o ewidencję przyjmowanych odpadów, ale z tego co słyszałam starostwo wymaga konkretów. Także napewno umieszczę tam ważenie odpadów i... no właśnie i co jeszcze? Mogę napisać tam założenie monitoringu itd? czy to banalne? nie za wiele przychodzi mi do głowy.
Jeśli chodzi o punkt 9 to podejrzewam, że głównie należy wypisać, że pozostałości odpadów zostaną bezpiecznie przetransportowane do firm mających pozwolenia na odzysk i unieszkodliwianie itd, teren uprzątnięty....i że po ewentualnym zakończeniu działalności nie będzie już po niej tam śladu, nie wpłynie ona na środowisko i że pozostanie ono w takim stanie jak przed działalnością. natomiast brakuje mi tu konkretów, a znam swoich urzędników i wiem, że będą oni ode mnie tego oczekiwać.
Bardzo będę wdzięczna za pomoc:) Pozdrawiam:)