Wszystkie umowy o świadczenie usług reklamowych (Zlecenia
reklamowe) w GARTIJA.PL, oparte są na niniejszym Regulaminie,
stanowiącym integralną i wiążącą ich część.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG REKLAMOWYCH w SERWISIE GARTIJA.PL - integralna i nierozłączna
część
I. WYJAŚNIENIE
NIEKTÓRYCH POJĘĆ ZAWARTYCH
W NINIEJSZYM
REGULAMINIE:
W treści niniejszego Regulaminu następujące słowa i
określenia należy rozumieć jak podano poniżej o ile są pisane z
dużej litery.
- Zleceniodawca/Reklamodawca - oznacza każdą osobę fizyczną i
prawną, a także jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości
prawnej zlecającą emisję Reklamy w Serwisie GARTIJA.PL, jak
również dokonującą rezerwacji miejsca. Zleceniodawcą jest również
agencja lub inny pośrednik reklamowy działający w imieniu i na
rzecz swoich klientów.
- Reklama - oznacza każdy przekaz zmierzający do promocji
sprzedaży albo innych form korzystania z towarów lub usług,
popierania określonych spraw lub idei, albo do osiągnięcia innego
efektu pożądanego przez Zleceniodawcę.
- Jednostka Reklamy internetowej - to ściśle określona pod
względem technicznym forma prezentacji w Serwisie GARTIJA.PL.
Precyzyjne określenie parametrów technicznych poszczególnych usług
reklamowych znajduje się w przypisach do określonych tabel,
znajdujących się w cenniku.
- Zlecenie reklamowe - oznacza każdą umowę z nadanym przez
GARTIJA.PL numerem, której przedmiotem, choćby tylko w części jest
opracowanie lub emisja Reklamy w Serwisie GARTIJA.PL.
Pisemne potwierdzenie przyjęcia Zlecenia reklamowego
przez GARTIJA.PL oznacza zawarcie umowy o treści wynikającej z
uzgodnionych pisemnych oświadczeń stron.
- Modyfikacja Zlecenia reklamowego - oznacza wyłącznie zmianę
ustalonych czasów lub miejsc emisji Reklam nie powodującą
zmniejszenia wartości Zlecenia reklamowego ani zmiany uzgodnionego
terminu rozpoczęcia i zakończenia jego realizacji.
- Plan emisji - oznacza zakres czasowy, lokalizację i ilość
emisji jednostek reklamowych.