Witam,
Mam do wydania równolegle 2 decyzje środowiskowe dla 2 różnych przedsiębiorców (A i B), bezpośrednio ze sobą sąsiadujących.
Mój problem polega na tym, że jeden z inwestorów (B) po złożeniu wniosku o wydanie ww. decyzji przesłał nam akt notarialny o likwidacji tej spółki i przekazaniu aportem całości przedsiębiorstwa nowej spółce (C). Fakt likwidacji spółki B jest nie zgłoszony w KRS.
I teraz mam sytuację taką: Inwestor A w swoim Raporcie wskazuje, że sąsiednie przedsięwzięcie realizowane będzie przez spółkę C, natomiast Raport dla drugiej inwestycji przedłożył wnioskodawca, czyli spółka B.
Obie spółki (A i B) twierdzą, że przekazanie aportem przedsiębiorstwa to tylko zmiana nazwy firmy (pomimo, iż B i C mają inny NIP, REGON i KRS).
Jestem w posiadaniu urzędowych dokumentów, gdzie spółka B ma dopisek „w likwidacji”, ale w ich Raporcie takiego dopisku nie ma.
Jeśli spółka jest w likwidacji, nie powinna podejmować żadnych nowych inwestycji. Ale domyślam się, że po wydaniu decyzji środowiskowej na spółkę B, spółka C będzie wnioskowała o jej przeniesienie na jej rzecz.
Moje pytanie brzmi: jak powinnam odnieść się do tych nieścisłości?
Z góry dziękuję za odpowiedź.