Witam,
proszę o poradę doświadczone osoby.
W pozwoleniu na wytwarzanie odpadów mamy kod o8 o1 11 - odpady farb i lakierów - 10 t, natomiast w rzeczywistości to co jest u nas odpadem jest to szlam zawierający odpady farb i lakierow 08 01 15, na co decyzji nie mamy. Było to przeoczenie osoby przygotowującej wniosek o wydanie decyzji, ale i nasz odbiorca, który ma pozwolenie na odbiór wypisywał nam w karty przekazania zły kod 08 01 11. I tak przez cały 2007r. - dopiero teraz wyszedł błąd, na dodatek mamy przekroczenie ilosci szlamu powyżej te 10t.
Sprawa jest troche zagmatwana, a chcemy ją uporządkowć. Natomiest nie wiem jaką kolejność zachować.
1) kart przekazania odpadu za 2007 nie da się skorygować - więc mamy przekroczenie na kodzie odpadu, którego tak naprawdę nie wytwarzamy (tylko minimalne ilości).
2) nie mamy pozwolenia na to co faktycznie wytwarzamy
Czy w ogóle korygować cokolwiek w sprawozdaniu rocznym, czy najpier wystąpić o zmiane decyzji?